Verzend- , leverings-, en retourbeleid van Picassovis

We begrijpen dat online bestellen ongelooflijk eenvoudig is maar het kan soms ook vaag zijn als het gaat om verzend- en retourbeleid. Bij Picassovis is ons doel om elke stap zo duidelijk  mogelijk te maken. Hieronder vind je antwoord op de volgende vragen:

  • Wanneer wordt een Picassovis bestelling verzonden?
  • Wat zijn de verzendkosten bij Picassovis?
  • Kun je de aankoop van een Picassovis product retourneren?
  • Kun je bestellingen annuleren? 

Wanneer wordt een Picassovis bestelling verzonden

Nadat we je bestelling hebben ontvangen, wordt deze doorgaans dezelfde dag en anders de eerst volgende dag verzonden als de bestelling vóór 14:30 uur wordt geplaatst.
Als een product niet op voorraad is, is dit in de meeste gevallen aangegeven in de webshop. Blijkt dit onverhoopt niet juist in de webshop te zijn geregistreerd, nemen we na je bestelling per email hierover contact met je op. 

Onze producten worden voornamelijk verzonden via PostNL en DPD.

In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren vanwege orderdrukte bij ons of bij PostNL/ DPD. Ook bij  weekenden en feestdagen kan er enige vertraging optreden. 

Voorop staat dat we onze uiterste best zullen doen om de bestelling zon snel als mogelijk bij je thuis te bezorgen, desnoods komen we het zelf brengen! Als je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet hebt ontvangen neem dan contact met ons op via e-mail info@picassovis.nl of telefoon +31 654285401

Wat zijn de verzendkosten bij Picassovis? 

De verzendkosten worden vermeld bij de verschillende producten. Het is ook mogelijk om de bestelling zelf af te halen bij Picassovis waardoor er ook geen verzendkosten in rekening worden gebracht

We hopen natuurlijk dat je erg blij bent met je aangekochte producten. Besluit je echter om het product niet te behouden of wil je het ruilen? Dan dien je het product in de oorspronkelijke staat en verpakking retour te sturen binnen 7 dagen na ontvangst. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Bewaar het verzendbewijs van je retourzending goed, helaas kunnen zoekgeraakte retour producten niet door ons in behandeling worden genomen zonder bewijs van verzending.

Is het product niet het juiste product door een fout van ons neem dan even contact met ons op zodat we even kunnen overleggen om wel het juiste product bij u te bezorgen.

Kun je bestellingen annuleren? 

Als je besluit om een bestelling te annuleren neem dan zsm en het liefst binnen 24 uur telefonisch contact met ons op. We kunnen dan samen kijken hoever de levering van het product is. Bel ons op het volgende nummer → +31 654285401

Als een bestelling al is verzonden en je wilt alsnog annuleren, dan heb je 7 dagen na ontvangst de tijd om ons op de hoogte te stellen via e-mail info@picassovis.nl en, als het product niet is geopend, het product binnen 7 dagen na annulering terug te sturen voor een terugbetaling.

Het product dient teruggegeven te worden na voorafgaand overleg in een intacte staat (verzegeld) op eigen kosten. Door de producten terug te geven , ben je ook verantwoordelijk voor schade of verlies tijdens het transport – je kunt de verzending op eigen kosten extra verzekeren. De transportkosten naar de klant worden niet teruggegeven, noch eventueel de daarmee gepaarde verzekeringen.